کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

زنده باد خانواده من

این گروه خانوادگیای تلگرام هم مصیبتی شده

روزی صد دفعه به خودم میگم لفت بده و خلاص.... باز میگم عن بازی درنیار! آدم باش! تحمل شرایط نامراد رو داشته باش! اصلا نخون مطالبشونو، هیچی هم نفرست، فقط باش! تو نه میتونی و نه وظیفه داری روشنگری کنی. بذار هر کس هر جور میخواد باشه. خفه خون بگیر و فقط باش.

باز دوباره یه برخوردی میبینم دود از گوشام میزنه بیرون، باز کظم غیظظظظظ

باز رگباری یه سری مزخرف فرستاده میشه، باز تاسف و اندوه در سکوت....

به این نتیجه رسیده ام کمال من در اینه که یه روزی در برابر مطالب گروه خانوادگیمون آرامشمو از دست ندم! یعنی خدا میدونه چقدر از من انرژی میگیره تحمل هر کدومشون. نمیدونم این هدف ارزش این همه انرژی رو داره یا نه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیب دوشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 09:21 ق.ظ

من حالا دلم میخواد تو یه گروه خانوادگی عضو باشم اراجیف ببینم از بی حوصلگی دربیام
شما اونارو فروارد کن برا من

چون نداری فکر میکنی نحفه است
اتفاقا اصلا باذائقه شما هماهنگ نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد