کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

960904


بدی روزهای خوب اینه که وقتی میگذره تازه میفهمی چقدر خوب بوده.

مثلا یه زمانی بود که من علاوه بر ست کردن روسری و مانتو و شلوار و کیف و کفش، برای هر دست لباسم انگشتر یا دستبند یا ساعت ست هم داشتم! قشنگترینش که خودم خیلی دوست داشتم یه مانتو و دامن طرح سنتی بود به رنگ سبز نسبتا" تیره، با یه شال که یه پرده تیره تر بود. روی مانتو سِرمه قرمز دوخته شده بود و من. با اون لباس دستبند و انگشتری با نگین قرمز میانداختم. 

در حال حاضر بخاطر بچه ها نمیتونم حلقه  ازدواجم رو بندازم چون نگینش برجسته است و موقع تماس با بچه اذیتش میکنه. از طرفی دائما باید بخاطر غذا دادن یا تعویض پوشک دستهامو با دقت بشورم و هر انگشتری مزاحمت محسوب میشه، پس فعلاً قید زیورآلات رو زده ام. الان که یاد اون قِرتی بازی ها که میافتم میفهمم اون روزها چقدر خوب بود....

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا... یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:21 ق.ظ http://myhappyframes.blogsky.com/

سلام...

حسرت گذشته رو نخور... وقتی بچه ات بزرگ میشه ...تازه می فهمی که الان هم روزهای خوبت بوده .......

آدم باید از هر لحظه ی زندگیش ....حتی از عادی ترین کارهای روزمره اش ...لذت ببره ..........

اما بدیه زندگی میدونی چیه!؟.... اینکه وقتی عمیقا متوجه این موضوع میشی ......که دوران طلایی زندگی ....یعنی جووونی گذشته..........

صد حیف که ما پیر و جهاندیده نبودیم .......
روزی که رسیدیم به ایام جوانی ........

از نوزادی بچه ات خیلی لذت ببر ............عالیه ... و هرگز برنمیگرده ....

مسلم یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:02 ب.ظ http://kafgorgi.blogsky.com/

رنگ سبز واقعا قشنگه و تاثیرگذار
نه اون سبزی که همه میشناسند
سبز تیره ای در لباس محلی استان سیستان و بلوچشتان است که واقعا دلرباست
یا رنگ چمنی که داره زرد میشه ، منو به وجد میاره
.....
من اعتراض دارم...
اعتراض دارم به رنگ سرخ که سوزانندس...
به آبی که سرده...
به زرد که رنگ جداییه...
و به هر رنگی که رنگ روح زندگی توش نیست
رنگ روح زندگی سبزه ، سبز و همیشه سبز ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد