کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

یه پست نق نقوئانه

میل خودتونه، اگه به نق و نوق علاقه دارید به ادامه مطلب برید



.  اصلا حوصله ندارم. چرا به جای نوشابه انرژی زا کلوچه حوصله زا اختراع نمیشه؟! چرا هر چی تمیز میکنم باز هم خونه م بهم ریخته است. چرا اینقدر زود خسته میشم در حالی که روزی یه قرص آهن و مولتی دیلی میخورم؟! چرا این ظرفا تموم نمیشه؟و اون لباسهای کثیف؟ و اون اتاق فسقلیا که هر چی تو کشو و کمد وجود داره میریزن بیرون! چرا هر چی درمان خانگی هست به کار میگیرم ولی سرفه این فسقلی خوب نمیشه؟!چرا مهمون باید به تمیزی یا کثیفی خونه آدم کار داشته باشه؟ چرا نمیتونم به نظرشون اهمیت ندم؟چرا بعضیا همیشه خونشون تمیزه تا من از حسودی بترکم؟ چرا تمیز کردن آشپزخونه اینقدر وقت میگیره ولی اصلا نمیفهمم کی و چه جوری کثیف میشه؟! چرا تمیزکاری اینقدر عبث و بیهوده است؟ چرا حوصلشو ندارم؟ مادررررررررر چرا منو زاییدی؟ من خسته ام. شبها خوب نمیخوابم. فسقلی دیشب سه چهار بار بیدارم کرد. صبح ده دقیقه مونده به ساعت 6 از خواب بیدار شد و دیگه نخوابید. اون یکی فسقلی هم 6:10 بیدار شد. آخه من چرااااا باید از شش صبح بیدار بشم. من یه زن خانه دارم دلم میخواد صبحها بخوابممممم. اصلا دلم میخواد برم سر کار. دلم میخواد صبح کله سحر این فسقلیا رو بذارم مهد تا عصر، هر چی بریز و بپاش دارن همونجا بکنن. خسته شدم. خستهههههههه

نظرات 1 + ارسال نظر
یک سیب شنبه 13 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:08 ق.ظ

پیشنهاد کار رو جددددددددددددددددی پیگیری کن، خیلی جدی، شده یه نصفه روز بری تدریس، ولی کار رو پیگیری کن با توجه به شرایطت به نظر میرسه دیگه لازم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد