کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

950903

یه سوال خوبی که از مهمونای خندوانه میشد این بود: وقتی حالت بده واسه خوب شدن حالت چیکار میکنی؟ باعث شد خیلی به این موضوع فکر کنم که چطور میشه حال بد رو به حال خوب بدل کرد. باور دارم هنر اینه که خودت از درون حال خودتو خوب کنی و منتظر نباشی یکی از بیرون واست کاری کنه. خوشبخت اونه که راهشو یاد گرفته. اما من وقتی حالم بده چی کار میکنم؟ من فهمیده ام که کتاب خوندن یا انجام یه کار هنری حالمو خوب میکنه، اما به جای این کارها تو فضای مجازی لول میخورم. چرا؟ چون فرق مطالع و هنر با وبگردی مثل فرق سبزیجات و شیرینیجاته. معلومه که اولی مفیدتره ولی دومی خوشمزه تره. تازه دومی سهل الوصولتره و یه نفر دیگه آماده ش کرده ولی اولی رو خودت باید آماده کنی و زحمت داره. و اینجوریه که حال من این است که هست. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد