کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

کج‌راه

قصه‌هایم خاطره و خاطره‌هایم قصه می‌شوند.

یا شایدم چه اسراریه؟

تا جایی که میشناسم، سوپرانوترین صدا بین خواننده های ایرانی متعلق است به خانم حمیرا

اونوقت نمیدونم چه اصراریه که مردای ایرانی اداشو دربیارن؟!

چیکار کنیم با اون همه خاطره که توش قایم کردیم؟

هیچکی به ما وفادار نموند، حتی اونی که میگفت:

It's free and always will be

941220

سوال:

 چرا باید مادرشوهر من بی هوا خودشو شام دعوت کنه خونه ما؟

جواب: 

چون نمیفهمه من تو ماه هفتم بارداری با هشتاد و دو کیلو وزن و قلبی که بیش از 100 بار در دقیقه میزنه تا خون کمی رو که دارم به خودم و دو تا جنینم برسونه، دیگه نمیتونم بلند شم و بشینم و از ایشون و دختراشون پذیرایی کنم.

چون نمیفهمه وقتی به یه زن باردار میگن دیابت بارداری داری و باید بیشتر مراقبت کنی، چه استرسی رو تحمل میکنه و زحمتش چند برابر میشه چون باید برای خودش غذای رژیمی درست کنه.

چون نمیفهمه وقتی تو دو هفته گذشته پنج بار مادرمو میبرن اتاق عمل و من حتی نمیتونم دو ساعت برم ملاقاتش، دیگه روحیه پذیرایی از مهمون ندارم.

چون نمیفهمه اگه همیشه بهش لبخند میزنم و  احترامشو دارم، معنیش این نیست که واقعا از دیدنش خوشحالم.

چون نمیفهمه در شرایطی که من واقعا نیاز به استراحت دارم با این مزاحمتش هر روز بیشتر و بیشتر و بیشتر از چشم من میافته.

چون اون یه زن نفهمه!



واقعا باید با این حجم نفهمی چیکار کنم؟ چه برخوردی بکنم که در شأن خودم باشه؟